Rush Training

Tiesitkö, että trampoliiniharjoittelu on yksi tehokkaimmista fyysisen harjoittelun treenimuodoista? Tunnin trampoliineilussa aikuinen voi saavuttaa jopa 1000kcal:n energian kulutus ja samalla oppia uusia taitoja. Trampoliiniliikunta on hauskaa ja kovaa kuormitusta ei pomppiessa edes huomaa!

Rush Training

Fast Flow

Rushin oma ryhmäliikuntatunti Fast Flow järjestetään Helsingin puistolla ja on tarkoitettu yli 15-vuotiaille hyppijöille, jotka haluavat kehittää omaa kehonhallintaansa ja kuntoa. Fast Flowissa hiki tulee huomaamatta. Nopeatempoinen tunti sopii aloittelijasta ammattilaiseen.

Tunneilla on vaihtuva tunti-ohjelma. Fast Flow tuntien kannustava ilmapiiri takaa onnistumisen tunteen jokaisen treenin jälkeen. Tunnilla tehdään sykettä nostattavia liikkeitä tehokkaasti trampoliineja hyödyntäen. Tunti sopii mainiosti joulukinkun polttamiseen! Fast Flow on hauskaa, tehokasta ja rasva palaa huomaamatta!

  • maanantaisin klo 18.00-19.00 ja keskiviikkoisin klo 17.00-18.00
  • ensimmäinen kokoontuminen ke 9.1.2018 klo 17.00 alkaen
  • ohjaajana toimii Violetta
  • hinta 15 € kerta / 99 € 10-kerran ryhmäliikuntapassi (passi voimassa kevään loppuun)

Ilmainen demo-tunti torstaina 3.1.2019 (max. 10 henkilöä. sitovat ilmoittautumiset WhatsAppiin numeroon 0400-449557).

 

Rush Tricks and Flips

Rush Tricks and Flips on aikuisille suunnattu temppukurssi, jonka tarkoitus on opetella uusia ja erilaisia temppuja. Kurssi on tarkoitettu kokeneemmille hyppijöille.

Ilmoittaudu nyt

Tunnilla harjoitellaan vaativampia temppuja uusista ja erilaisista paikoista. Air walk ja siihen liittyvät combot ovat vahvasti esillä tunneilla. Pääsääntöisesti temppuja harjoitellaan Air Walk ja isoilla -trampoliineilla. Lisäksi kurssilla käytetään hyödyksi trampettia lisäämään erilaisuutta suorituspaikkoihin.

Kurssille mahtuu kymmenen henkilöä. Kurssin ikäraja on 18-vuotta. Kurssi alkaa maanantaina 14.1.2019 klo 19.00-20.00 ja kestää neljä viikkkoa (joka maanantai klo 19.00-20.00). Kurssimaksu on 79€ (+3€ sukat).

Kurssimaksu sisältää:

  • 1 kk kausikortti Rush Trampoliinipuistoon
  • neljä yhteistä treenikertaa
  • uusia temppuja, taitoja, haasteita
  • hyvä ilmapiiri, ryhmän tuki ja keskustelualue
  • onnistumisia, hymyä ja kehitystä

Ilmaiset demo-tunnit Tricks and Flipsiin:

  • tiistai 8.1 klo 19.00-20.00
  • torstai 10.1 klo 19.00-20.00
  • sitovat ilmoittautumiset demo-tunneille WhatsAppiin numeroon 0400-449557 (paikkoja 10/tunti)

Ilmoittaudu Rush Trainingiin









Tuetut verkkomaksut

PaytrailNordeaOPDanske BankÅlandsbankenHandelsbankenS-PankkiAktiaPOPSäästöpankkiOma SäästöpankkiVisaMastercardAmerican Express

Trampoliiniharjoittelun hyötyjä – Rebound training

Trampoliini vahvistaa tehokkaasti polven ja nilkan lihaksistoa ennaltaehkäisten muussa urheilussa tapahtuvia loukkaantumisia. Myös vatsan, selän ja niskan lihaksistoa vahvistuu. Luuston vahvistamisessa trampoliini on myös erittäin hyvä apuväline. Esimerkiksi avaruuslentäjät harjoittelevat trampoliinilla kasvattaen luumassaa ennen ja jälkeen avaruuslentojen. Hävittäjälentäjät taas käyttävät trampoliinia niskan- ja selän vahvistamisessa. Trampoliinihyppääminen luo samanlaista kuormitusta selkärankaan kuin kovan G-voiman alaisuudessa hävittäjällä lentäminen.

Trampoliini on hyvä harjoitusmuoto niille, jotka kärsivät polven tai nilkan vaivoista. Esimerkiksi lenkkeilyn haittapuolena ovat rasitusvammat, jotka aiheutuvat kovista tärähdysvoimista polven ja nilkan niveliin. ”G” voimat ovat jopa nelinkertaisia painoon nähden jalan osuessa maahan. Trampoliinin tärähdysvoimat ovat vain 20% juoksuaskeleen aiheuttamasta iskusta.

Trampoliini on erittäin tehokas harjoittelun apuväline ja siihen liittyy samalla myös riskejä. Näitä loukkaantumisriskejä voi kuitenkin minimioida opetellen oikeat ja turvalliset hyppytekniikat. Tärkeä neuvo on hyppiä ja temppuilla omalla taitotasollaan. Uusien temppujen opettelussa kannattaa kääntyä esimerkiksi puiston henkilökunnan puoleen.